Rainbowsims
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vem är du?

4 posters

Gå ner

Vem är du? Empty Vem är du?

Inlägg  Jescas ons jun 13 2012, 09:58

Denna tråden handlar om att presentera sig själv - kort och simpelt: Vem är du?
Kommer du från en annan hemsida där vi kanske känner igen dig? Skriv det i så fall.

Mitt namn är Jessica och är jag är 17 vintrar, vilket gör mig till en 1994'a. Jag bor i lilla småland i en liten "by" någonstans Wink
Jag ska precis sluta andra året i gymnasiet och börja tredje året, jag studerar IT på John Bauer gymnasiet - det säger ju sig självt, jag är mycket intresserad utav datorer och vill lära mig mera!
Ni kanske känner igen mig från ts.se där jag hette: Albinafågeln11
eller kanske ts3.se: Jessai11

I framtiden planerar jag att bli Dataingenjör, bo i en storstad eller mindre stad med min kärlek, en hund och en katt. Därefter vill jag ha en stor gosig familj som jag ska älska med hela mitt liv och själ.
Som person är jag väldigt trevlig, hjälpsam, dömmer inte någon förrän jag lärt känna dem, blyg, social och mer får ni ta och gräva upp tongue
Jescas
Jescas

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 12-06-11
Ålder : 29
Ort : Småland

http://jescas.blogg.se

Till överst på sidan Gå ner

Vem är du? Empty Sv: Vem är du?

Inlägg  jejjes sön jun 17 2012, 08:54

Vad kul att skriva om sig själv, för på dom andra sidorna är ju det förbjudet haha!

Jag heter Jennifer, men alla kallar mig för Jejje (varav mitt användarnamn) Jag är en arbetssökande quinna på 20 år, men till hösten ska jag börja plugga! Jag bor tillsammans med min kille och våran lilla kissemiss :,)

Jag heter jjennnifers på ts och ts3, finns säkert någon som känner igen mig (skryyyyt wööö) eftersom jag är ganska aktiv på ts3!

.. Haha vet inte riktigt vad mer man ska skriva? Aja det räcker såhär tillsvidare ;)
jejjes
jejjes

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 12-06-07
Ålder : 32